Curcumine heeft veel positieve effecten op het lichaam. Het is is een eeuwenoud medicijn dat werkt tegen veroudering, welvaartsziekten en als een natuurlijk medicijn op uiteenlopende klachten. Het heeft een geneeskrachtige en positieve werking op het lichaam.

Een aantal onthullende gezondheidsgeheimen zijn;

Curcumine is een natuurlijke ontstekingsremmer, zo ook in de gewrichten. Een chronische ontsteking kan een haard creëren en keert zich dan tegen de eigen cellen en weefsels van het lichaam, waardoor deze beschadigd kunnen raken. Wetenschappers gaan er steeds meer van uit, dat sluimerende ontstekingen een rol spelen in vrijwel alle welvaartsziekten. Het gaat o.a. om hart- en vaatziekten, kanker, ziekte van Alzheimer, artrose, reumatoïde artritis.

Curcumine  is een krachtig antioxidant.

Curcumine helpt tegen Alzheimer en depressies.

Curcumine kan mogelijk helpen om kanker (poliepen) te voorkomen. Uit vele wetenschappelijk artikelen komt naar voren dat Curcumine de oneindige celdeling én de vorming van bloedvaten in de tumor remt. Daarnaast stimuleert deze stof antigroeifactoren die aanzetten tot celdood van afwijkende cellen.

Curcumine helpt bij artrose en reumatoïde artritis. Het feit dat Curcumine over krachtige ontstekingsremmende eigenschappen beschikt werkt het uitermate goed bij reumatische aandoeningen. Verminderd de symptomen van artritis zoals ochtendstijfheid en gewrichtszwelling.

Curcumine beschermt tegen hart- en vaatziekten.

Curcumine is dus een goede dagelijkse aanvulling op de voeding voor mensen die zich willen beschermen tegen welvaartsziekten en voortijdige veroudering.

In mijn praktijk verkoop ik Curcumine van de zuiverste vorm en een krachtige werking. Er zijn geen chemische middelen aan toegevoegd. Dus een hoge kwaliteit is gewaarborgd.

Het bevat maar liefst 500 mg curcuminoïden per capsule, natuurlijk extract!

Dit Curcumine product heeft een 2000% langere opnametijd en is daarmee de sterkste curcumine op dit gebied als voedingssupplement.

Afkomstig uit India om de reden dat men hier al eeuwenlang vanuit de oude ayurvedische richtlijnen werkt voor een goed resultaat.

Voor een langere opname tijd is er bioperine (peper) aan toegevoegd, in de juiste verhouding, 5 mg per capsule. Neem het gelijktijdig in met een beetje vet, visolie, vitamine D druppels of bij de maaltijd voor een betere opname.

Wil je meer informatie ontvangen over de werking van curcumine of wil je weten of het iets voor jou zou kunnen betekenen? Stuur dan een mailtje naar praktijkoib@gmail.com

Bestel hier

E-mailen